HTML

elkonblog

ujjgyakorlat

Friss topikok

  • imnotok45: Wááááá, olyan mint a pap és a fél citrom esete, vagy a három piros ping-pong labda. What's in the ... (2010.09.27. 01:47) A Ládika Legendája
  • eperlevel: a budos kurva eletbe, hogy varni kell a folytatasra :( (2010.08.05. 16:22) A terminál
  • imnotok45: "Ez is osztatlan sikert aratott". Imádom. (2010.06.30. 15:28) az élet értelme
  • eperlevel: végre megfogalmaztad:) (2010.05.23. 22:23) hamis remény
  • Sisu: A régi időkre emlékeztet....de sokkal töményebb..még kiforrottabb...lehet hogy nem értek hozzá.( n... (2010.05.01. 16:01) tiriririri

Linkblog

a halál szele

2009.05.24. 19:59 Elkon

 Minap lifteztem és megjelent egy bazinagy pók a falon. Nem tudtam hova menekülni, de szerencsére túléltem. Öt perc múlva a buszmegállóban egy ugyanakkora nyolclábú rovar mászkált körülöttem. A márkájuk is egyezett. Néhány hete megöltem pár hangyát, mert elkezdtek beköltözni.

Véletlen legyinthetnék, de véletlenek nincsenek. Figyelnek. Tudom.

Valami készül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elkon.blog.hu/api/trackback/id/tr621141180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása