HTML

elkonblog

ujjgyakorlat

Friss topikok

  • imnotok45: Wááááá, olyan mint a pap és a fél citrom esete, vagy a három piros ping-pong labda. What's in the ... (2010.09.27. 01:47) A Ládika Legendája
  • eperlevel: a budos kurva eletbe, hogy varni kell a folytatasra :( (2010.08.05. 16:22) A terminál
  • imnotok45: "Ez is osztatlan sikert aratott". Imádom. (2010.06.30. 15:28) az élet értelme
  • eperlevel: végre megfogalmaztad:) (2010.05.23. 22:23) hamis remény
  • Sisu: A régi időkre emlékeztet....de sokkal töményebb..még kiforrottabb...lehet hogy nem értek hozzá.( n... (2010.05.01. 16:01) tiriririri

Linkblog

Blogot a világnak

2009.05.18. 21:50 Elkon

 Mit is csinál egy átlag blogoló? Jó lenne tudni, ha már blogoló lettem.

Egy átlag blogozó úgy viselkedik és úgy ír, és legfőképpen olyat, mintha ő nem lenne átlagos. Mert minden blogoló azért indít blogot, mert azt hiszi érdekes. Hogy másokat érdekelnek a faszságai. Persze általában ez a veszély nem áll fennt, úgyhogy hamar feladja, hogy ő most zseniális lesz és abbahagyja. Visszatér a tescoba árut feltölteni, vagy visszagörnyed a könyve fölé, annak legalább van értelme.

Pedig nincs. De jó abban a hitben élni, hogy van olyan, ami nincs.

Úgyhogy megpróbálok én nem úgy tenni mintha egyedi lennék. Hétköznapi dolgokról írok, ami senkit sem érdekel. Nézzük.

 

Ma nem volt rossz napom, bár kevesebbet tanultam, mint terveztem. De többet mint szoktam. Kicsit kosaraztam, most meg éhes vagyok.

Úgyhogy sütök szallonát.

 

Na, megy ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elkon.blog.hu/api/trackback/id/tr951130410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása